قدم زدن زیر نوازش بارانــــــــــ ...

سکــــــــــوتیـ ...بالاتر از فریــــــاد

و عشـــــــق...تنها عـــشق،تورا به گرمی یک سیب میکند مأنــــــوس

قدم زدن زیر نوازش بارانــــــــــ ...

 کاش های من بعضی وقت ها خیلی مسخرست!!! 

 اما کاش ، بودن

 کاش یکی بود 

 که تو بهار

 وقتی بهش زنگ زدم و بدون هیچ دلیلی گفتم:

 میای بریم زیر رگبار قدم بزنیم؟

 در جواب فقط بگه:

 نیم ساعت دیگه کجا باشم؟

 توی تابستون

 که زنگ زدم و بدون هیچ دلیلی گفتم:

 میای بریم خیابون تا هر جا شد قدم بزنیم؟

 در جواب فقط بگه:

 نهار اونجایی که من میگم!

 تو  پاییز زنگ بزنم بدون هیچ دلیلی بگم:

 میای صدای برگا رو در بیاریم...خش خش صدا بدن؟

 در جواب فقط بگه: دوربینتم بیار! 

 توی زمستون زنگ بزنم بدون هیچ دلیلی بگم:

 چنارا منتظرن با یه عالمه برف...

 بعد با تردید بپرسم میای که؟

 در جواب بدون مکث بگه:

 یه جفت دستکش میارم فقط

 یه لنگه من یه لنگه تو... 

 سر این که دستایِ گره شدَمون تو جیب کی باشه بعداً تصمیم میگیریم...  

...

 هــعــی...

 اینه دنیای من

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:8 ] [ مطهره و زینب و سید فاطمه ] [ ]