حس دخترانه بارانـــــــ ...

سکــــــــــوتیـ ...بالاتر از فریــــــاد

و عشـــــــق...تنها عـــشق،تورا به گرمی یک سیب میکند مأنــــــوس

حس دخترانه بارانـــــــ ...

  حِست را شاید اندکی بتوانم لمس کنم، اما فهمیدنش از من بی درد،ساخته نیست... .

 عفو کن بانو!

 شاید بشود فقط آرزو کرد...

  فقط دعا... .

 مغمومی؟

 غم زده ای؟

 کاش از پشت این دریچه ی بسته

 دستِ کم صدای کسی از کوچه می آمد

 می آمد و می پرسید

 چرا دلت پُر و دستت خالیست؟

 این اشک ها چیست؟

  این بغض از کجاست؟

  هق هقت برای چیست؟

 

  کاش کسی می آمد

 کسی می آمد از او می پرسیدم

 کدام کلمه چراغ این کوچه خواهد شد؟

 کدام ترانه،شادمانی ِ آدمی

 و کدام اشاره،شفای من!

 

 بانوی من...

 "الهام" بخش مان باش...در وقت زخم...کوه درد باش!

 کاش وقت "سحر"ت نزدیک باشد...

 می دانم "نور" ماورایی آن دور ِ نزدیک، قلبت را تسخیر خواهد کرد!!

 

                             


 

 برای خود مردی شده ام

 

 بی صدا گریه می کنم این روز ها

 

 در سکوتی سخت...

 

 ای دنیا مواظبم باش ؛

 

 قلبم هنوز

 

 دخترانه می تپد

 

 

 

                               

                 عــــــــاבت  !چه طعـم تلخـے دارد...  وقتــے آن را بــا عشق اشتبــــاه بگیــــرـے...

 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت13:58---12 شهريور 1392
سلامممم

با تبادل لینک موافقی ؟

تو بخش نظرات وبلاگم جوابمو بده

راستی وب قشنگی داری
پاسخ:مطهره : سلاممممم تو بخش نظرات وبلاگی که آدرسشو نذاشتی منتظری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دختر خب آدرستو میذاشتی بیایم وب قشنگت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:20 ] [ مطهره و زینب و سید فاطمه ] [ ]